соціально побутове орієнтування 2 клас. дистанційне навчання
соціально - побітове орієнтування
Тема: " Форми звернення з проханням до однолітків та дорослих"
1. Згадай, що таке добре і що таке погано.
2. Переглянь відео і зроби висновки .
Тема : Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками.
1.Згадай, яку людину називають ввічливою.
1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=1afODokG2zM
2.
3. Завдання : протягом дня порахувати, скільки ввічливих слів ти сказав і скільки ввічливих слів тобі сказали інші.
шкідливої їжі".
1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU
2. Ось до чого може призвести вживання шкідливої їжі
3. Обведи кружечком корисну їжу.
4. Практична робота.
Розрізнення шкідливих та корисних
1. Згадай, які корисні та шкідливі продукти ти знаєш.
2. Практичне завдання:
візьми аркуш паперу, розділи його лінією зверху до низу.
3.Розглянь малюнок .
4.Напиши на одній стороні назви шкідливих продуктів, а на протилежній - назви корисних
5. Можна намалювати.
Чекаю на фото виконаної роботи.
Значення вітамінів для життя людини, її росту і розвитку.
1 Прочитай разом з мамою.
Чекаю на фото. Смачного!
1. Згадай, на які групи можна розділити продукти харчування?
2. Поміркуй, які з цих страв корисні . Які твої улюблені страви?
КАЗКа ПРО ШКІДЛИВУ І КОРИСНУ ЇЖУ
Жили старий та стара. У
них був дерев'яний будинок, а поруч сад і город. В саду росли яблуні і груші, а
на грядках вирощували старі овочі.
Одного разу на літні
канікули приїхали до них з міста внучка Машенька та внучок Микитка. Зраділи дід та баба і стали готувати
обід. І ось на столі вже стоять щі, каша, варена картопля, овочевий салат,
тарілка з фруктами і глечик з молоком. але Никитушка сказав, Що він не буде їсти, ні супи, ні салати, а
тільки ковбасу, чіпси, цукерки і пити кока-колу.
Розвели руками дід та баба, та робити нічого. Пішов дід в
магазин і купив все, що побажав онук.
Їсть внучок сардельки, та шоколадки і товстішає не по днях, а по
годинах. А Машенька старих слухає, овочі та фрукти їсть.
Минув час. Машенька
підросла і зміцніла. здоровий
рум'янець у неї на щоках. А Микитка став ледачим, товстим, неповоротким, та ще й шлунок став
хворіти. Важко йому стало бігати, так грати з сестрою. Хлопчик тільки лежав,
так телевізор дивився.
Якось раз приснився микитка незвичайний сон. Йде він по доріжці, а
попереду двоє дверей. На одній з них табличка « здорове харчування» ,
А на іншій "шкідлива їжа". Підійшов
хлопчик до перших дверей і чує за нею дзвінкий сміх дітей. Підійшов він до
другої двері, а за нею лунають стогони і плач. Злякався Микитка, розвернувся і увійшов в перші двері.
Хлопчик побачив
галявину, а на ній веселих дітей. Вони грали в різні ігри. Навколо галявини
росли незвичайні дерева і кущі. На одних висіли хлібні булочки, на інших варені
овочі, на третє свіжі овочі та фрукти. Навіть були дерева з молочними і
кефірний пакетиками. Зіпсовані продукти падали з дерев на землю і великі жуки
їх кудись несли.
У цей момент,
звідки не візьмись, підійшли до Микитки Морква і Капуста. Вони посміхнулися
хлопчикові, взяли його за руки і підвели до інших дітей. Микитка став грати з
ними, а потім вони всі разом підбігали до дерев, зривали і їли корисні
продукти.
Прокинувся Микитка
і зрозумів, що здорове харчування
приносить користь для організму людини. І вирішив тоді він, що буде їсти
тільки корисні продукти.
4. Завдання: Намалюй свою улюблену страву.
5.виконай завдання "
6. переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=k0Xdv8cVi3s
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий