соціально побутове орієнтування 2 клас. дистанційне навчання


соціально - побітове орієнтування
завдання для 2 класу

30.04.2020

Тема: " Форми звернення з проханням до однолітків та дорослих"
1. Згадай, що таке добре і що таке погано.
2. Переглянь відео  і зроби висновки .



23.04.2020

Тема : Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками.

1.Згадай, яку людину називають ввічливою.

Виховна година на тему "Ввічливі слова"

1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=1afODokG2zM

2. Купити Стенд Уроки ввічливості хмаринки артикул 6422 ...
3. Завдання : протягом дня порахувати, скільки ввічливих слів ти сказав і скільки ввічливих слів тобі сказали інші. 


16.04.2020  

Тема: " Шкідлива їжа. Наслідки споживання 

                                                              шкідливої їжі".
                    1. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU
                        2. Ось до чого може призвести вживання шкідливої їжі 
Названі несподівані причини дитячого ожиріння

                                        3. Обведи кружечком корисну їжу.

НУШ.Тиждень 27. Гра "КОРИСНА ТА ШКІДЛИВА ЇЖА" (варіант 6)

4. Практична робота.
Розрізнення шкідливих та корисних 
1. Згадай,  які корисні та шкідливі продукти ти знаєш.
2. Практичне завдання: 
візьми аркуш паперу, розділи його лінією зверху до низу.
3.Розглянь малюнок .
4.Напиши на одній стороні назви шкідливих продуктів, а на протилежній - назви корисних
5. Можна намалювати.

Дидактична гра «Корисна та шкідлива їжа»


  Чекаю на фото виконаної роботи. 

09.04.2020 Тема : " Здорове харчування"

                  Значення вітамінів для життя людини, її росту і розвитку.
1     Прочитай разом з мамою.

—   Чи може машина або літак зрушити з місця без палива?

         Так само і людина. Щоб зростати, бігати, вчитися, працюва­ти, гратися, необхідна енергія (сила). Звідки вона береться?

     Енергія виробляється організмом із їжі. Їжа — джерело енер­гії. Завдяки їй наш організм підтримує постійну температуру. Їжа потрібна організму і як будівельний матеріал. Згадаємо, як зводиться будинок. Для закладання фун­даменту використовується цегла, граніт, цемент, великі залізобетонні блоки. На будівництво стін ідуть бетонні блоки або цегла. Поверхи перекривають великими залізобетонними плитами, вставляють вік­на, двері, штукатурять, фарбують. Для будівництва необхідно багато різних матеріалів, деталей.     Наша їжа — теж будівельний матеріал. І вона також не однакова за своїм складом і значенням для організму. Отже, для того щоб бути здоровим, потрібно знати, як правильно харчуватися.

2. Поміркуй, де можуть жити вітаміни? А ще їх можна купити в аптеці!

3. Послухай!. Термін  "Вітаміни" - щзначає " життя". Вітаміни потрібні нам для росту й розвитку. В організм вони потрапляють з їжею.

Що дають нашому організму вітаміни?

4. Подивись відео:  https://www.youtube.com/watch?v=6LHgo4ziw4c

Витамины для детей от года до 3 лет? – Pampik

5. Допоможи мамі приготувати страву, багату на вітаміни.

                                                              Чекаю на фото. Смачного!

02.04.2020  Тема: Корисні та шкідливі продукти.

1. Згадай, на які групи можна розділити продукти харчування?
2. Поміркуй, які з цих страв корисні . Які твої улюблені страви?



3. Прочитай казочку 

КАЗКа  ПРО ШКІДЛИВУ І КОРИСНУ ЇЖУ
 Жили старий та стара. У них був дерев'яний будинок, а поруч сад і город. В саду росли яблуні і груші, а на грядках вирощували старі овочі.
Одного разу на літні канікули приїхали до них з міста внучка Машенька та внучок Микитка. Зраділи дід та баба і стали готувати обід. І ось на столі вже стоять щі, каша, варена картопля, овочевий салат, тарілка з фруктами і глечик з молоком. але Никитушка сказав, Що він не буде їсти, ні супи, ні салати, а тільки ковбасу, чіпси, цукерки і пити кока-колу.
Розвели руками дід та баба, та робити нічого. Пішов дід в магазин і купив все, що побажав онук.
Їсть внучок сардельки, та шоколадки і товстішає не по днях, а по годинах. А Машенька старих слухає, овочі та фрукти їсть.
Минув час. Машенька підросла і зміцніла. здоровий  рум'янець у неї на щоках. А Микитка став ледачим, товстим, неповоротким, та ще й шлунок став хворіти. Важко йому стало бігати, так грати з сестрою. Хлопчик тільки лежав, так телевізор дивився.
Якось раз приснився микитка незвичайний сон. Йде він по доріжці, а попереду двоє дверей. На одній з них табличка « здорове харчування» , А на іншій "шкідлива їжа". Підійшов хлопчик до перших дверей і чує за нею дзвінкий сміх дітей. Підійшов він до другої двері, а за нею лунають стогони і плач. Злякався Микитка, розвернувся і увійшов в перші двері.
Хлопчик побачив галявину, а на ній веселих дітей. Вони грали в різні ігри. Навколо галявини росли незвичайні дерева і кущі. На одних висіли хлібні булочки, на інших варені овочі, на третє свіжі овочі та фрукти. Навіть були дерева з молочними і кефірний пакетиками. Зіпсовані продукти падали з дерев на землю і великі жуки їх кудись несли.
У цей момент, звідки не візьмись, підійшли до Микитки  Морква і Капуста. Вони посміхнулися хлопчикові, взяли його за руки і підвели до інших дітей. Микитка став грати з ними, а потім вони всі разом підбігали до дерев, зривали і їли корисні продукти.
Прокинувся Микитка і зрозумів, що здорове харчування  приносить користь для організму людини. І вирішив тоді він, що буде їсти тільки корисні продукти.


4. Завдання: Намалюй свою улюблену страву.
5.виконай завдання " 













6. переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=k0Xdv8cVi3s






Комментариев нет:

Отправить комментарий